Geplaatst op 16-6-2005 om 15:15
@ Ratio: Weetje ik heb over dit onderwerp allang geen vragen meer, omdat het voor mij inmiddels gewoon acceptabel is.
Ik heb me flink verdiept in de genetica van de mens... (mede om mijn eigen HB en nog meer te kunnen verklaren, maar dat terzijde).
Ik vind dat holebi's gewoon mensen zijn en niet minder zijn dan hetro's. Net zoals dat HBers niet meer of minder zijn dan de gewone mensen... het enige wat wij moeten doen is ons aanpassen omdat de massa het niet kan hebben.....
Ik ben tegen deze gedachte en ik vind het eigenlijk "normaal" (het is niet het juiste woord maar toch). Het zou mij gestolen kunnen worden wat de geaardheid van iemand is. Zolang ze het maar niet uitdragen op een manier als die gaypirade in het dagelijks leven. (Als zij een gay pirade willen moeten ze dat vooral doen... ik zit er niet mee, maar ik hoef het niet iedere paar minuten terug te horen (wat op het moment wel het probleem is met een leeraar duits van mij daar heb ik dan ook een hekel aan). Een hetro loopt immers toch ook niet te koop met het feit dat hij/zij hetro is???
Als je verder kijkt zie je dat het gewoon dood normale mensen zijn. Ik ken zat holebi's die er op een redelijk normale manier mee omgaan.
Het is voor mij dus ook bewezen dat het genetisch is... ik heb zo ook de praktijk ervaring met het herkennen. Ja natuurlijk valt het op als mensen van het zelfde geslacht staan te zoenen of iets dergelijks maar niet dat ik me er nou aan stoor.... Als zij het leuk vinden om dat soort dingen midden in het openbaar te doen vind ik het niet erg... sterker nog.... Laat ze lekker van elkaar genieten

het leven is te kort om je te vervelen. Ik ben zo'n type dat dan denkt van geef ze ff privacy....
Vanuit de natuur zijn holebi's natuurlijk gedoemd zichzelf uit te roeien. Maar hey??? We zijn toch mensen??? Hoelang verdommen wij het al om echt volgens de natuur (van de dieren dan) te leven.... Waarom zou dat dan niet kunnen met holebi's???? sorry maar dat verschil zie ik niet

maar goed... ik maak dankzij het muziekale leventje al genoeg holebi's mee.
Goed

ik vrees dat ik zojuist het einde van het topic heb geschreven.....
Opmerkingen en vragen zijn welkom
Groetjes
Vlieg